080926 - Fredag

Sista helgen innan skolan börjar! =)
Ska bli skönt att sätta igång med skolarbetet nu faktiskt, träffa alla klasskamrater, börja med spanskan och vinkunskapen =D

Igår blev som sagt en riktig slappar-dag, gjorde egentligen ingenting vettigt förutom att cykla ner till Ica och hem igen.
Idag blir nog inte så mycket mer heller, eventuellt ska jag cykla bort till Eurostop och någon större stormarknad, måste köpa tvättmedel bland annat, har tvättid på söndag! Annars fixar jag det imorrn, får se om jag orkar.
Ikväll ska jag in till Lilla Torget, vi IBR:6;are ska träffas en sväng såhär innan skolstarten, dom flesta har ju flyttat hit den här veckan, så det vore kul om så många som möjligt kommer! Lite läskigt blir det ju också, 30 personer man aldrig träffat förut... =) Känner igen några av dom i alla fall, har haft lite kontakt via msn. Kvällen blir som den blir helt enkelt, inget avancerat!

Imorgon är det loppis i Snöstorp, ska nog cykla dit en sväng och kika, vill ha en byrå/hylla till hallen och någon form av piedestal eller nått liknande till blomman i sovrummet. Har ingen fönsterbräda, så för tillfället står blomman på golvet... Kanske kan få bort lite av ekot om jag ställer upp den lite högre! Det svåra är att få hem en byrå om jag hittar någon, inte lätt att bara ha cykel...Men, det får lösa sig då om jag nu hittar nått!

Nu ska jag hitta på nått att äta, magen kurrar =)

Tjingeling!

//Fiia

Kärlek är att acceptera varandra <3

<3 Tobias <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0