080920 - Allt är färdigt för avfärd

Bilen är packad, släpet är packat, rummet är tomt. Åtminstone på mina grejer. Imorgon bär det av, 65 mil söderut, till en stad jag besökt två gånger. Till en alldeles egen lägenhet, för att fortsätta bygga upp mitt liv. Pirrigt.

Tidigt upp imorgon, ska försöka komma iväg vid sju-tiden. Är bara att äta frukost, fixa fika och sen packa sig ut i bilen och åka. Allt annat är klart!

Ska bli spännande. Men lite skrämmande är det också. Det är nu livet börjar. Det är nu jag ska skapa mig mitt eget liv, mitt eget hem, min egen tillvaro. Häftigt.

Nu ska jag försöka sova. Som sagt, tidig morgon imorrn.
Får se när jag uppdaterar igen, troligtvis på måndag kväll.

Tjingeling

/Fiia

Kommentarer
Postat av: Camilla

Lycka till i din nya lägenhet =) Mammas hus står ju alltid kvar ;) så får man tänka fast jag har ju i och för sej inte flyttat så många mil bara typ 5 =) men telefonen är en bra uppfinning;)

Kram

Postat av: Anonym

Mammas hus kanske inte alls står kvar !!Lita inte på Telia, skicka röksignaler i stället. Lita mera på dom.

2008-09-20 @ 23:46:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0