080919 - Sista natten i min egen säng

Imorgon ska alla saker packas in i bilen. Jobbigt kommer det att bli, och konstigt att se sitt rum helt tomt. TOMT! Att veta att jag kommer aldrig mer ha det här rummet som mitt eget. Jag kommer aldrig mer ligga i min säng här inne och titta på film. Jag kommer aldrig mer vakna på morgonen och se solen lysa in genom gardinerna på mina priser i skåpet. Jag kommer aldrig. Åh herregud, vad har jag gett mig in på? Hur vemodigt är det inte att flytta hemifrån egentligen? Även fast jag verkligen, verkligen ser fram emot det här, trots att jag längtat i evigheter på att få flytta hemifrån, skapa mig mitt eget hem, mitt krypin. Ändå så känns det så himla vemodigt, konstigt, ja jag vet inte vad. Långt bort ska jag flytta också, vilket inte gör det lättare. Det kommer bli tufft. Men förhoppningsvis har jag tillräckligt att göra för att koppla bort att det bara är jag nu. Att jag ska stå på egna ben. Life goes on.

En STOR tröst i det hela är att veta att jag inte kommer att bo ensam så fasligt länge. Redan i december blir jag sambo, och det gör mig superglad. Något finare att längta efter finns inte. Ska bli så himla häftigt att dela vardagen med dig. På riktigt!

Du gör mig varm <3<3

Oj, vad mycket filosofiskt prat det blev... =)

Dagen spenderades med att plocka med grejer (som dom senaste dagarna, är inget annat som händer för tillfället =S )
och sen att laga mat. Hjälpte syrran lite med agilityträningen med Kicki, snart sitter det =)
Sen fixade vi middag tillsammans, medans resten av familjen bastade. Mysigt att hålla på i köket tillsammans med syster, vad man än säger så kommer man trots allt sakna henne. Och alla andra. Nej Fiia, inte tänka på sånt nu! En dag kvar!

Saknar dig så sjukt mycket. Hade väldigt väldigt gärna haft dig med den här helgen, att vi fixat det här tillsammans. Men det är som det är, man kan inte få allt. Det är tur att jag har hjälp av min kära familj i alla fall <3 Älskar dig så enormt mycket, du är den del av mig som jag absolut aldrig skulle klara mig utan!

Sen, när jag kommit tillrätta i lägenheten, så är ni hjärtligt välkomna på visit =) Ni som inte fått flyttkortet får höra av er så kan ni få adressen =)

Kram kram på er, kommer inte på nå mer att skriva...

Tjingeling!

/Fiia

Kärleken är allt <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0