080918 - Grått

Snacka om grå årstid. Nu, precis när sommaren gått över i höst, men ändå har hösten inte kommit på riktigt än. Allt är grått, gråkallt och trist, knappt nån färg någonstans. Längtar efter klar höstluft, strålande sol och färgglada löv =)

Tidig morgon i morse, följde med mormor och rensade ur lite i huset, samt träffade mäklaren. Fick två täcken och en filt av mormor som jag/vi ska ha i bäddsoffan =) Tack!

Sen resten av dagen har spenderats med att plocka med alla kläder, går igenom vad jag ska ha med mig, vad syrran ska få, och vad som ska slängas...Herregud säger jag bara, vad kläder man har egentligen! Ofattbart...

Morgondagen ska ägnas åt sista rycket, gå igenom att allt är ner/framplockat och sen kanske börja packa i bilen. Vissa möbler ska hämtas ner från vinden också, bara det är ett helt projekt =S

MEN, vi är på god väg, i stort sett allt är nerpackat i alla fall! Skönt!

Har ca 5-6 läsare varje dag, vore kul om någon kunde ge sig till känna! Vilka är det egentligen som läser min blogg?? Kommentera gärna, men glöm inte skriva vem som kommenterar  =)

Just nu längtar jag bara ner till min lägenhet, att få möblera, packa upp alla grejer och komma iordning. Få pyssla själv, skapa mitt hem, med min prägel. Att jag sen ska få dela den med mitt livs kärlek lite längre fram, känns helt underbart!
Längtar tills du kommer och hälsar på! <3<3

Mobila bredbandet kom med posten idag förresten, men har inte hämtat ut det än...Mor får fixa det imorrn...Sen blir det testing testing =)

Tjingeling

//Fiia

Älskar dig så enormt mycket! Ovissheten om när man kan träffas tär på en, men kärleken finns där. Du har tagit en stor del av mitt hjärta, och än så länge får du behålla den så länge du vill <3<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0