080917 - Sista plockandet

En himlans massa småsaker som ska fixas nu såhär innan flytten. Har i alla fall plockat ur skåpen, skrivbordet och bokhyllan i mitt rum, alla småsaker är nästan nerplockade, och det enda som är kvar att göra här inne är att flytta ut alla saker, och packa ner täckent och kuddarna + blommorna. Sen ska en massa andra möbler samlas in, sista kläderna ska packas, och ja....allt det "sista" ska packas helt enkelt!
Sen lite praktiska grejer också, måste ringa Hallandsförsäkringar imorgon och kolla vad försäkringen kostar, sen hoppas jag att mitt mobila bredband jag beställt hinner komma innan fredag, annars får mor skicka ner det till mig när det kommit. Fick sim-kortet till det idag, så det borde inte vara långt borta...

Nacken har i alla fall blivit mycket bättre, är fortfarande stel, men det gör inte lika ont längre. Försöker koppla bort det så gott det går, och kämpar på...

Imorgon ska jag upp till mormor en sväng och hämta lite täcken, ev en dammsugare och lite andra smågrejor. Har fått låna två täcken som jag ska ha till bäddsoffan, Tack så mycket =) Hon hade några filtar också, men det tror jag att jag klarar mig med dom jag har. Hittade på fler porslinsgrejer jag fått för längesen, som jag inte packat ner än, så får nog bli en till kartong med köksgrejer! Ska bli kul att se sen om allt går in i bilen *hoppas*. Tänk om det inte gör det? =S


Missing you <3<3

"Som om bara himmelen fanns, Som om alla moln flög iväg någon annanstans"

Tjingeling!

//Fiia


Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad jag kan förstå av det jag läser så flyttar du för gott, hemifrån. Det måste vara skönt, att få eget. Lycka till med resan, skolan och allt annat runt omkring.

2008-09-18 @ 10:53:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0