080915 - Rygghelvete

Ja, ryggen har sagt upp sig, av någon anledning, stramar överallt, och har låst ihop sig. Usch! Mamma har masserat mig nu på kvällen, och smort på lite liniment, så nu bränner det på ryggen...Och jag fryser som fan om resten av kroppen =S Hoppas hoppas verkligen att jag inte dragit på mig någon form av förkylningsvirus nu, för har verkligen inte tid med det...

Förra veckan spenderades ihop med min underbara pojkvän, måndag-torsdag i Enköping, och torsdag kväll - söndag här i Dalarna. På fredagen var vi till Orsa och hälsade på Tobias mor och far, samt farmor. En mycket trevlig middag ihop med en del av kärlekens familj blev det också!

Lördagen spenderades i Bjursås, på Rasklubben för SiberianHusky´s årliga rasutställning. Jag ställde ut Nokki, vilket gav en slät etta. Rätt nöjd ändå med det. Visade en egenuppfödd avkomma till Aitik, även hon fick en slät etta, men Joakim och Josefin var så nöjda ändå! Största skrällen blev med Malins Perdita, som vi i bästa fall trodde skulle få en tvåa, men jag lyckades visa fram henne till en etta...Matte Malin blev glad, och jag också! Är alltid roligt att visa hundar när det går bra och är uppskattat =)

Igår hade jag och mor stor bakdag, blev både matbröd och bullar =) Skåprensning... Sen kom Joakim och Josefin hit och fikade en sväng, och tog hundburen och en släde med sig härifrån. Hoppas vi får tag på en ny kåpa också!
Älsklingen åkte hem ganska tidigt tyvärr, men fullt förståeligt. Även fast jag gärna hade fått lite mer tid tillsammans...
Men den tiden kommer =)

Ska ta och släcka ner nu, och försöka söva ner min trasiga kropp... =S

Tjingeling!

//Fiia


I lay all my love on you <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0