080906 - Lördag

Igår var jag och klippte bort lite slitna toppar i håret, och sen var jag till Gästis och hälsade på =) Inte så länge sen man slutade där, men ändå känns det som att mycket hänt sen dess! Pratade lite med Anneli och Ann, vilket var trevligt!

Sen åkte jag hem och pysslade lite hemma, hällde äppelmos på burkar, och fixade mat till kvällen, kycklinpaj med fetaost och spenat =P Mums! Skjutsade syster till Borlänge och dumpade henne på tåget, sen for jag hem och åt mat =)

Ingen sovmorgon blev det i morse, upp vid halv åtta för att åka till mormor och tömma pickupen. Kom hem därifrån vid femtiden, och fixade käk, och sen däckade jag i sängen med en film...Rätt skönt faktiskt =)

Imorgon ska vi köra iväg lite hundkojor till Pär, sen hämta hem en släde som ska säljas och sen ska jag börja packa ner saker ifrån mitt rum! Massa småsaker jag vill ha med mig...

"Om du bara har ett liv, gäller det att leva som fan" /Micke Thelin

Önskar det var december nu... =/

Tjingeling!

//Fiia

Kärlek <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0