080904 - Torsdag

Torsdagen har förflutit, och imorgon är det äntligen fredag! I tisdags var jag och hjälpte mormor packa hela pickupen full med grejor som vi på lördag ska köra till stugan i Kungsfors. Igår tvättade jag hela dagen, men hann ändå med en tur till skogen, hittade lite KarlJohansvamp, så blev soppa till mat =) Gott!

Idag for jag till mormor igen, TaTillVara kom och hämtade grejer, så hjälpte till där, och att gräva upp lite blommor mormor ville ha med sig... Tror fan att jag grävde upp ett helt land totalt =P

Sen fixade jag lite käk hemma, och därefter bar det av till agilityträningen med systeryster. Tog med mig Cindy och gjorde en genomkörare på banan, det börjar flyta nu! Det enda som vi verkligen behöver träna på är slalomen, men den kommer så småningom hoppas jag =) Allt annat sitter riktigt bra, till och med tunneln!

Imorgon ska jag till frisören, tror jag ska kapa av mig allt hår =P Lätt att sköta, och dessutom behöver man knappt nått shampoo! Nejdå, riktigt så mycket ska jag inte klippa av...Men ska se om det går att hitta på något nytt, men ändå behålla längden =)

Sen har jag lovat att skjutsa min syster till tåget i Borlänge på kvällen, men däremellan vete sjutton vad jag ska göra =P Städa lite kanske, det behövs alltid...Hela golvet i mitt rum är fullt med papper jag slängde ur garderoben, men som jag inte orkat plocka ihop än...Kanske dags nu =)

Ha det gott så länge!

Tjingeling =)

//Fiia

Och vet du vad? JAG ÄLSKAR DIG <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0