Spanska-tenta imorrn

Och jag hoppas verkligen att det här sitter nu! Har traglat det en del, först i skolan imorse, och sen direkt efter att jag kommit hem så fick jag sms från Alex med erbjudande om glospluggande tillsammans, så tog cykeln och mötte upp henne på IcaMaxi för att ihandla lite "pluggodis", och det blev 2 ½ timmes pluggande! Fy sjutton vad duktiga vi var! Och trevligt var det dessutom, det får inte glömmas...Så nu har vi bankat in lite fler ord, visar sig imorrn om dom sitter kvar!

I övrigt har jag sjukt ont i huvudet efter att ha suttit superkoncentrerad och läst spanska och värdsskapsboken. Ska till optikern på fredag, hoppas att dom kan reda ut om det är synen det är fel på, eller om jag ska felsöka nån annanstans... =)

Ska läsa glosorna en sista gång nu innan jag somnar, så kommer jag drömma på spanska sen...

Tjingeling!

//Fiia

Synd att du inte kommer ner till helgen, hade varit mysigt! Men blir desto mysigare när du kommer nästa helg istället! Låång mysig helg tillsammans! Älskar dig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0