Rain keeps falling...

Och allting är så jäkla grått! Det märks att vi gått över till vintertid... Det ösregnar ute, vilket gör det jäkligt grått inne också, har krupit upp i soffan med duntofflor, filt en kopp te och vinboken (som jag för övrigt pausar från just nu) och med tända ljus på bordet. Det enda som saknas är lite mänsklig värme och kärlek! Men nästa helg så...

Altinerar pluggandet av Bordeaux-kunskap och ekonomi med titt på tv och surfande på nätet. Däremellan slinker det då och då ner en bit morotskaka också... =) Gott!

Ska snart avbryta pluggandet med att måla lite glas, om mina ögon hänger med på det. Igår när jag målade lite hade jag väldigt svårt att bedöma avståndet mellan penseln och glaset. Så det kanske blir glasögon ändå?! Helst inte, är en onödigt stor kostnad för en stackars student som mig...

Nehepp, back to plugg!

Tjingeling

//Fiia

Älskar dig så otroligt mycket. Blir bara mer och mer säker på att det är dig jag vill dela mitt liv med! Tack för att du finns! <3<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0