Min största och första kärlek

Helt otroligt vad jag Älskar dig! Finns inte ord till att beskriva alla känslor som jag har för dig, inte en chans!

Det är dig jag vill dela mitt liv med, bygga framtiden med. Det är dig jag vill upptäcka alla världens skrymslen med, på vilda äventyrssemestrar. Det kommer inte bli en dans på rosor - Men kärleken övervinner ALLT!

TACK underbara underbara man för att det är dig jag får dela allting med! Tack för att det är mig du valt, och för att jag får äran att ett förhållande med dig. Du är den finaste som finns!

Älskar dig <3

Kommentarer
Postat av: Tobbe

Älskar dig också!

2008-10-10 @ 14:08:34
URL: http://tobbeluren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0