Ja, Yes, Fyfan vad bra jag är!

Haha, glad glad! Och stolt! Fick tillbaka spanska-provet som vi gjorde förra veckan idag, och gissa vad? JAG FICK VG! Så lättad, trodde verkligen inte att det skulle gå så bra! Skönt skönt! Nu är det bara resultatet på vinprovet jag våndas, tror inte det gick lika bra...MEN, det visar sig när vi får tillbaka dom, när nu det blir...

Annars så har dagen bestått av MASSOR av information om Bordeaux, är enormt mycket att lära sig. Många olika klassificeringar, indelningar av själva distriktet (som tex landskap, exempelvis Haut-Medoc, och i landskapet finns kommuner, tex Saint Esteph, och i kommunen finns städer, som då symboliserar vinslotten/gårdarna).
Det är väldigt intressant, och när man nu har grunderna i vintillverkning så förstår man så mycket mer! Men det är också det jobbigaste distriktet, men kan man Bordeaux så kan man resten också. Om man ska tro Eliza!

Har pluggat en del sen jag kom hem, bla en hel del druvor, och en del spanska. Har egentligen ekonomi till imorgon också, men den gjorde jag i helgen, tack och lov!

Måste införskaffa två flaskor vin till på torsdag också, vi ska ha dekantering. Men vi ska helst ha röda viner, och jag dricker helst vitt...Men det får nog bli en av var, så kanske jag kan göra gryta på det röda. Får ställa det i kylen! Ska bara hitta någon som har tid att köpa dom åt mig, men det går nog att fixa imorrn hoppas jag!

Ska glutta lite mer på Miami Ink nu, och sen försöka plugga lite mer...Eller nej, skulle ju titta på Design Simon & Thomas också...Så pluggandet blir efter det!

Tjingeling

//Fiia

Önskar att vi bara kunde åka iväg någonstans, bara du och jag. Tänk om man vore rik! Men, i vilket fall som helst, Älskar dig som fan! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0