Helgen är slut igen

Och det känns förjävligt. Varför går helgen så jäkla fort jämt, trots att den för min del numera är tre dagar lång?? Visserligen går veckorna lika fort, men det är fan skrämmande hur tiden springer iväg. Och man planerar att man ska göra så mycket, allra helst PLUGGA, men gör man det då? Nej, knappast, blir en massa annat istället. Som en bra bok, film eller teveprogram...Eller samvaro med trevliga klasskamrater, vilket inte är fel, men man borde plugga istället...

Bakade som sagt en hel del, kolliox-brödet blev riktigt gott, formfranskan blev godkänd, kändes lite som sockerkaka i konsistensen, men smakade riktigt gott! Lite smuligt bara, men det är pga grahamsmjölet.. Vaniljknutar blev det också, men nån sån har jag inte smakat än...Dom ser goda ut i alla fall =)

Sen kom Ann-Sofie hit vid  halv-sju-tiden, så vi käkade lite tonfisksallad och pratade massa strunt! Trevligt var det! Synd att inte Alexandra kunde följa med, men det blir fler gånger!

Usch, tror jag börjar åtta imorrn...*suck*

Inget mer att skriva om, så nu får det vara nog!

Tjingeling

//Fiia

Älskar dig min underbara, hoppas och vill att du kommer hit i helgen! Saknar ju dig! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0