Helg imorrn!

Yes! Och kärleken kommer hit!! =) Såå härligt att äntligen ses igen!

Imorgon ska vi ha dekantering i skolan (visst fan, skulle ju ha ljusstake med oss också...hmm, undrar om jag har nån sån?? ) sen lite spanska och ekonomi, (fast i omvänd ordning) och sen är dan slut! Hem en sväng, ska handla lite också, och sen strax innan åtta kommer min älskling hit! Myspys i helgen!

På fredag ska Tobias klippa sig, han fick en rabattkupong av mig... =) Sen vetesjutton vad som händer i helgen, ska ialla fall till kyrkan på lördag och tända ljus, sen är helgen helt öppen för vad vi kan tänkas hitta på!

Lite spanskaplugg nu kanske? Får se om jag orkar..

Tjingeling

//Fiia

Imorgon kommer du äntligen! Ååh, vad jag längtar! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0