Grattis Syrran!

Syster yster börjar bli stor! Hon sa själv att hon börjar bli lite gråhårig... 12 år, vart tar alla år vägen? Känns som igår när hon låg där i vagnen, liten som en docka...Men, man själv har ju växt och förändrats en hel del, så inte konstigt att hon också gör det!

Idag blev det lite mer sovmorgon än igår, vaknade vid tio-tiden ungefär, skönt skönt! Latade mig fram till lunch ungefär, sen har jag rullat en plåt med köttbullar! *stolt* Vet inte om dom är goda, har inte smakat än, men dom ser rätt fina ut =)
Allihopa hamnar i frusen, praktiskt att tina och bara göra sås sen! Min frys börjar bli full...

Resten av eftermiddagen ska jag ta tag i pluggandet, har en del vinkunskap som ska läsas...En kopp te, och lite musik så ska nog det bli bra till slut! Sen till kvällen får vi se vad jag hittar på, går det nå bra på tv? Aja, det visar sig...

Funderar på om jag ska måla naglarna nu när dom är så fina, och hoppas på att dom blir lite mer hållbara med lite lack på..Annars brukar dom spricka ganska fort.. Ska fundera på saken!

Nej, vinboken kallar... =S

Tjingeling!

//Fiia

Älskar dig <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0