Första spanska-tentan avklarad!

Yes, nu har vi klarat av den också! Den kändes också bra, och ett godkänt har jag nog fått ihop i alla fall! Skönt att ha den avklarad! Sen hade vi "bara" två timmars ekonomi, som enbart är en upprepning på det jag gjort tidigare, och efter det hade vi mycket givande disskutioner angående service på olika avdelningar inom Hotell & Restaurang branschen. Mycket lärorikt att höra hur olika avdelningar ser på saker, och hur man kan göra för att samarbeta bättre! Alla tar för sig väldigt bra i disskutionerna också, vilket är himla roligt!

Efter att vi slutat tog vi en sväng ner på stan, Lisa och Alex köpte varsin halloweendräkt till nästa vecka, och sen blev det lite "afterschool" på Morfars. Mysigt! Amanda och Angelica hakade också på, och lite senare kom David. Trevligt trevligt, synd att dom flesta fick lov att fara iväg så tidigt! Får göra "tradition" att myspysa lite för varje månad som gått!

Gjorde ugnspannkaka när jag kom hem, i pajform =) Såg ut som ett pitabröd innan den var färdiggräddad, men den blev god till slut!

Imorgon ska jag in till stan till tio-tiden, ska träffa Bosse på Fridolf´s, och sen vid halv två ska jag till Lindströms och kolla synen. Ska bli skönt att reda ut om det är därför jag får huvudvärk!
Däremellan blir det nog en liten shoppingtur, inget märkvärdigt dock!

Ska kika lite på tv nu, och prata med kärleken

Tjingeling

//Fiia

Älskar dig mer än du kan ana! Du är den finaste mannen som finns på denna jord, tack för att du alltid finns vid min sida!
Saknar dig <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0