Det är inte så illa som jag trodde

Men ändå så finns det där. Var till optikern idag, och det konstaterades att jag har astegmatiskt (?) brytningsfel på båda ögonen, dock sämre på vänster. Sen har jag även närsynthet alternativt långsynthet, beror på åt vilket håll man vänder det. Endera har jag 0 på vänster och +0,25 på höger, eller 0 på höger och -0,25 på vänster. Marginalen är så liten så är svårt att avgöra. Pär var osäker på om det skulle hjälpa att skaffa glasögon, om det verkligen är därför jag har ont i huvudet. Han ville att jag skulle känna efter hur mycket jag besväras, om jag har konstant huvudvärk, för i såfall testar vi med glasögon för läsning. Han tyckte att det var osäkert att skaffa glasögon för ett par tusen, om dom ändå inte gör någon skillnad! Skönt med en optiker som ser till kundens bästa och inte enbart till sin egen försäljning och ekonomi! Trevlig var han!

Var även in till Fridolfs och skrev under papperen för Lia´n, Bo verkade himla trevligt, så hoppas att jag kommer trivas!
Blev en liten shoppingtur i väntan på optikerbesöket, två tröjor, lite underkläder och lite annat småpyssel blev det! Nice Nice!

I lay all my love on you...

Ska fortsätta titta på Idol nu, trevligt med Abba-låtar!

Tjingeling

//Fiia

You are my big love <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0