081009

Tiden springer iväg. Plötsligt är det slut på skolveckan igen, trots att jag nyss tyckte det var söndag. Jösses! Gissar på att helgen kommer gå lika fort, och då är det snart måndag igen...
 Den här veckan har det varit mycket på gång, 2 vinprovningar på skolan, en med fyra vita viner, och en med tre röda. Igår var vi på Servera-mässan på Tylöhus, där vi fick en proffsprovning av 6 viner ifrån Sydafrika. Mycket mycket intressant!
Gick runt lite på mässan också, många trodde man var restaurangägare... =)

Direkt efter mässan for jag till Eurostop och Expert, kikade på skrivare och slog till på en kombinationsskrivare från HP. Det lilla jag använt den sen igår lovar gott! Knivskarpa kort när man skriver ut på fotopapper, vilket är jättehäftigt!

Idag har vi haft redovisningar hela dagen, alla har gjort en namnskylt som representerar sig själv, och sedan på 5-7 minuter skulle man berätta om vad som format en till det man är idag. Riktigt jäkla svårt, men jag fick som tur är hjälp av både kärleken och mamma. Så himla svårt att plocka fram sina positiva och negativa sidor, mycket lättare att fråga någon annan! Tack för hjälpen!

Helgen kommer bli lugn blandad med en del pluggande, en massa sidor i Wine and Spirits boken som ska läsas till på måndag, och ska renskriva lite anteckningar också. Förövrigt har jag tvättid imorgon, plus att Crendo kommer och installerar avloppsrör till tvättmaskin och torktumlare i badrummet. Hoppas dom inte kommer alltför tidigt, vill gärna ha någon liten sovmorgon i alla fall... Men ska bli jätteskönt att få tvättpelare i lägenheten! Tvätta när jag vill...

Tjingfling!

//Fiia

Älskar dig så otroligt mycket. Tack för allt ditt stöd, trots att jag den senaste veckan varit en riktig "bitch" mot dig. Är otroligt att du står ut med allt mitt gnäll... Du är en ängel <3<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0