--

Vad skriver man som rubrik? Hmm...jadu

Idag blev det en tidig morgon, trots ledig dag. Killarna från Crendo skulle komma mellan 8-16, och hade inte lust att ligga i sängen om dom skulle komma tidigt... Vid strax efter nio dök dom upp, satte in avloppsröret på 10 minuter, och försvann sen =) Tvättpelarna installeras på torsdag, om allt blir som det ska! Problemet som killarna kommer upptäcka då är att det helt saknas el draget till tvätthörnan...Inga kablar alls, så dom har lite pyssel framför sig! Men inte mitt problem...

Sen hade jag ju tvättid också, gick väldigt smidigt och snabb idag! Skönt att ha det fixat!

En tur ner till Ica blev det också, men glömde breven jag skulle posta...Typiskt, men var inget superviktigt ändå, så det kan vänta till imorrn.. Annars har jag mest latat mig, plockat lite här hemma!

Kärleken jobbade kväll natten till idag, och tanken var att jag skulle vara vaken tills han kom hem och prata en stund...Men, vid halv ett somnade jag, trots tappra försök att hålla mig vaken..Och när jag sen fick hans sms kvart i fem, vaknade jag till och flyttade på boken jag lagt bredvid mig i sängen. Blev inget prat inatt, får ta igen det ikväll istället =) Helst skulle jag vilja ha honom här...

Imorgon ska jag nog ta en tur bort till Eurostop, gå på Blomsterlandet och frossa lite...Några höstlökar ska jag nog införskaffa så det blir lite fint till våren...Kan man plantera lökar i kruka om man isolerar den över vintern? Måste testa i alla fall... Men blir nog nån plantering på "gräsmattan" också...

Nej, pausen på idol är slut nu, ska fortsätta titta!

Tjingeling!

//Fiia

Kärlek <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0