Vilka planer

Ojoj vilka planer man smider inför framtiden, hur ska man ha tid att genomföra alla? Flytta norrut och till hus, återuppta draghundsporten, bli rik, resa massor, få underbara barn och sen bli gammal. Bli gammal kommer jag bli hur jag än gör, så det är väl inget jag måste ha tid till... =)

Men tänk om man kunde genomföra allt man vill genomföra, få den där härliga gården jag vill ha, med stor tomt, bra träningsvägar och mycket snö. Att få återuppta mitt i särklass största intresse någonsin, draghundarna. Vad härligt det skulle vara!! Och sen om några år ha några småttingar tultandes omkring bland hundarna... Då vore drömmen uppfylld, helt klart! Vill nu, men är istället fast i denna blåsiga stad, utan hundar, utan snö och med plugg upp till öronen. Jag har själv valt detta, men har jag valt rätt?? Ibland tvivlar jag på mina egna val, men för det mesta känns det helt rätt. Detta är ju vad jag är intresserad av, men ändå saknas en så stor del av mitt liv, hundarna. Jag vet att det är helt omöjligt att skaffa hund nu, att ens tänka tanken är fel, men det är svårt att släppa den delen. Får bita ihop till nästa höst, vilket för tillfället känns som en hel evighet, då jag är utexaminerad. Förhoppningsvis med ett välbetalt jobb också. Det återstår att se.

Jag borde gå och sova. Känns som att jag bara skriver en massa svammel, utan rim och reson. Jag vet inte. Vet inte längre vad jag ska känna, knappt vad jag ska göra.

Älskar dig min finaste. Ser fram emot att dela framtiden med dig, att planera och genomföra en del av planerna tillsammans. Tack för att du finns <3<3

Gonatt på er,

//Fiia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0