Spanskaprov, ekonomiprov, Ullared

Jaha, då har denna "skolvecka" gått, bara två klassrumsdagar denna vecka! Imorgon och på torsdag har vi självstudier och ska arbeta med företagen, blir nog bra! Fick tillbaka spanskaprovet igår, och lyckades få godkänt i alla fall. Idag har vi haft ekonomiprov, och det kändes i alla fall som att jag var relativt säker på!

Efter skolan idag for jag, Ann-Sofie, Alexandra och Lisa till Ullared och Gekås för lite shopping, kul var det! Blev en massa tråkiga nödvändiga saker, några filmer till Älsklingen, lite fotopapper och annat smått och gott. Trevligt var det i alla fall! Avslutade trippen med en pizza på Stantons i Ullared, och sen bar det av hemåt igen.

Imorgon ska vi träffas med företaget vid tiotiden, jobba gärnet hela dagen och förhoppningsvis bli klara med allt vi behöver göra innan juldeadlinen. Vore skönt!

Helgen (redan börjat tänka på helgen, något fel då? ) vet jag inte vad jag ska ägna åt, skulle vilja åka till Wapnö på julmässa, men har ingen bil/skjuts/ eller lust att åka buss. Så det blir nog inget av det. Får hålla mig till pluggande av vinkunskap, långkok av stek (om jag tar den i helgen, annars blir det luciahelgen när alla flyttnissar kommer =) och mys i soffan framför någon film. Hoppas det går nån bra eftermiddagsfilm på lördag!

Tjingeling!!

//Fiia

Älskar dig min finaste ♥♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0