Slut

En helt underbart vacker låt! Tillägnad alla som betyder något speciellt för mig ♥



Sådär, nu är sista veckan avklarad, och även sista proven. Mådde fullkomligt skit imorse när jag vaknade, så höll mig hemma från spanskan och sov några timmar till. Åkte in till vinprovet, och jag lyckads i all fall få minst godkänt på ena delen, den andra blev helt orättad. Hoppas på ett godkänt där också. Men kan ju säga att jag aldrig mer vill göra ett prov med ett huvud som dunkar, en hals som knappt går att svälja med, och febersvallningar. Aldrig.

Efter lunchen hade vi lite glöggprovning, julklappsutdelning och mys. Trevligt var det! Lite underlig känsla att man inte kommer träffas på fem veckor, men det är skönt att slippa själva skolarbetet. Tre veckors praktik, och sen två veckors ledighet med en resa hem till Dalarna inplanerad. Kommer bli skönt!

Var bort till Eurostop och storhandlade nu på kvällen, lite julklappar, massor till julbaket, och lite annat nödvändigt. Så har gjort pepparkaksdegen idag, och imorrn blir det lussebullar. Pepparkakorna får nog vänta till på lördag så degen hinner ligga till sig lite extra. Dom säger dom blir godare då...

Nu ska jag lata mig i soffan, dricka ingefärste och titta på tv...Sämre torsdagskväll kan man ha....En bättre också!

Tjingeling

//Fiia

Älskar dig ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0