Regniga fredag

Suck, nu är det verkligen höstväder. Regnet strilar ner, himlen är blygrå, och det är lika mörkt som om klockan vore sex-sju på kvällen. Enormt lockande att kliva ur sängen på morgonen, enormt lockande att ge sig ut på en promenad ner till Ica. Eller inte. Får hålla mig inne istället, golvet behöver dammsugas, tvätten tvättas och disken diskas. Men var ska man hitta energin? Tror att den smet ut genom brevinkastet när morgontidningen kom. Ja, så måste det ju vara, för den fanns ju där igår. Tror jag. Eller? Hmm, bra fråga... Hoppas att den kommer hem igen snart, måste ta tag i pluggandet också.

Energi eller ej, igår var vi ett gäng som hamnade hemma hos Ann-Sofie och kikade på film, Dumpad, riktigt rolig film! Trevligt att avsluta skolveckan med lite samvaro!

Nej, ska väl försöka ta tag i tvätten i alla fall, maskinen är färdig.

Tjingeling

/Fiia

Älskar dig tokmycket! Min ängel <3<3

Och förresten, receptet på mortskakan är hemligt , så den får man komma hit och avnjuta. Bara att slå en pling och sen dyka upp!! Och trots att du skriver anonymt, så är jag inte dum.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0