Nu är det såhär

Angående kommentaren i förra inlägget. Klart jag är bitter. Vem skulle inte vara det om den man trodde var ens far inte visar det? Om jag överhuvudtaget hade betytt någonting för dig hade du försökt göra något åt detta. Försökt vara en pappa lite mer än vad du är nu. Eller hänger allting på mig? Är det jag, som dotter, som måste se till att relationen fungerar? Är det så det ska vara så får det vara så, jag orkar inte kämpa för att hålla kontakten med någon som inte verkar vilja. Om det vore det minsta lilla styrka i dig skulle du ringa och försöka fixa detta, inte sitta och kommentera anonymt på min blogg. Det är upp till dig.

Idag har vi haft spanska, börjar nerva lite inför provet på torsdag, men hoppas att det går lika bra som det gick sist! Sen hade vi vinkunskap, och tyvärr började vi med Alsace, vilket är lite jobbigt när vi inte har avslutat Bordeaux och Borgogne än. Men man får försöka koppla bort det fram tills på onsdag... Lite synd, eftersom Håkan kommer imorgon, man vill gärna lyssna på hans enorma kunskap!

Blev en fika på Morfars med det vanliga gänget, samt en hel del plugg, skratt och tok. Härligt! Planerande för en myskväll hos mig på torsdag blev det också, med lite mat, dricka och trevlig samvaro. Ska bli kul!

Nu ska jag titta på Design Simon & Thomas, plugga och sen ringa kärleken.

Tjingeling

//Fiia

Tack för att du står ut med mig, mitt liv och mina problem. Ser oerhört mycket fram emot att dela bostad med dig, oavsett var vi hamnar nånstans sen. Du är mitt allt <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0