Lonely night

Urinvägsinfektionen ger sig! Häller i mig tranbärsjuice med pressad lime i, kanske inte världens godaste, men uppenbarligen gör det nytta! Det tackar jag för!

Dagen börjades med en låång promenad i det härliga friska vädret, strålande sol, klarblå himmel, 3 minusgrader och nästan lite halt på gångbanorna! Men skönt var det!

Sen har det blivit lite pluggande, pysslande med företagets logga i photoshop, och massa latande framför datorn och tv:n. Just ja, hann med att diska och laga mat också... =)

Morgondagen ska ägnas åt Alsace och Loire-dalen, plugga plugga plugga... Ingen höjdar lördag, men vad ska man göra när man har prov på torsdag då? Nä, tänkte väl det, lika bra att ta tag i det direkt. Ska banne mig sätta sista provet innan uppehållet också! Så lika bra att köra hårt!

Annars så är denna kväll väääldigt ensam, Älsklingen har annat för sig än att prata med mig...Så får sitta här själv med min tv och uggla. Men men, ska inte klaga, han flyttar snart hit. Tack och lov för det, för detta avstånd tar knäcken på en. Fler månader såhär hade nog inte funkat. Jag är glad att det inte blir så! Ska bli så himla härligt att dela liv med den mannen, min stora kärlek! Längtar som fan till luciahelgen...Mest för att han flyttar hit då, men lika mycket för att det då bara är en vecka kvar till jag får ta en tur hem till Dalarna över jul. Ska bli skönt att slippa denna blåsiga stad för ett tag! Trivs jättebra vad gäller stan i övrigt, men väder och vind är inte nådiga. Blåst konstant, och regn nästan lika ofta. Nej, det ska bli skönt att komma hem till snö och kyla, skidor hundar och familjen!!

Nu ska jag fortsätta titta på film, får se om jag orkar titta färdigt på en!

Tjingeling

//Fiia

Du vet att vad som än händer, vad du än väljer att göra, så står jag alltid bakom dig, jag kommer alltid finnas här och stötta dig! Älskar dig så otroligt mycket! ♥♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0