Lång helg

Ja, denna helgen blir lång, och förhoppningsvis ska jag vara så diciplinerad och plugga en del. Får se hur det blir med det helt enkelt.
Igår satt vi hela företagsgruppen och pluggade från 10 till 17, och fick allt pappersarbete klart, riktigt skönt! Bara själva "klippandet och klistrandet" kvar på menyn, och det fixar vi på onsdag!

Sen blev det en myspratfika på Morfars med en del folk ur klassen. Trevligt!

Haha, alldeles nyss regnade det som fan, nu skiner solen igen, mysko väder!
Har lyckats dra på mig en urinvägsinfektion, som inte visar sig på vanligt sätt, så utan mamma hade jag trott att det var mensvärk. Har inte haft mensvärk sen jag började med p-piller för fyra år sen, så blev väldigt paff när jag helt plötsligt kände av det. Men när det inte gett med sig till igår (tredje dagen) så berättade jag för mamma, och hon sa direkt att det är urinvägsinfektion...suck, kul kul..Men ska ta en tur ner till Ica och köpa tranbärsjuice bara jag orkar släpa mig ur soffan. Än så länge är vetesäcken tillräckligt för att få mig att sitta kvar en stund till.
Det blir nog bättre till slut.

Nästa helg är det första advent, har tänkt att jag ska baka både lussekatter och pepparkakor då! Mys på hög nivå, får se om jag lyckas plocka fram lite julmusik också =P Alla julskivor är kvar hemma hos mamma, så måste endera köpa nya eller fula och tanka från nätet...Får se hur  mycket pengar jag har, det avgör! Sen hade ju lite sällskap inte varit fel, men får vänta två veckor till på det. Bara tre veckor kvar nu, och dom kommer gå sjukt fort!
Den första december börjar dessutom min praktik på Fridolfs, ska bli spännande, och även en hel del nervöst. Lite svårt att veta vad dom förväntar sig av mig!

Nej, ska släpa mig ner till Ica nu så jag blir av med skiten i ryggen...=S

Tjingeling

//Fiia

Kärlek kärlek kärlek <3 Älskar dig så enormt mycket <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0