Ja, jag grät

Som fan. Är bara att erkänna, bölade som fan när Danny dog. Eller mest när hon fick veta det. Så, se vilken vekling jag är, som gråter till film. Ha, kan alltid hitta något att gråta åt, så enkelt är det. Kan man gråta till Extreme Home Makeover så kan man nog gråta till allt. Eller? Är ändå ganska stolt över mig själv att jag höll mig vaken hela filmen igenom, brukar alltid lyckas somna, eller vad säger du Älskling? =)

Nu ska jag titta på Dansbandskampen på ettan. Snälla allihopa, rösta på LARZ KRISTERZ! Härliga killar som spelar musik som är härlig att dansa till! Så kom igen, skänk några kronor och rösta!!

Tjingeling!

//Fiia

Kommentarer
Postat av: Robbin

lars kristerz är ju enda anledningen att man ser på dansbands kampen!!! dom är ju så jävla roliga!

måste tillägga att jag ser dansbands kampen som en parodi. jag gillar inte dansband.

2008-11-08 @ 22:47:58
URL: http://robbinkjellin.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0