Helt fantastiskt

Vad tiden går fort! För arton månader sen träffade jag för första gången mannen som förändrat mitt liv totalt. Mannen som fyller varenda en av mina dagar med kärlek, mannen som stöttar mig i allt jag gör. Mannen som om lite mer än en månad även kommer att bli min sambo. Mannen jag vill dela resten av mitt liv med. Mannen som...Ja,  jag kan skriva enormt mycket om denna man, min underbara kärlek, min Tobias. Älskar dig så otroligt mycket! Tack för att du valt att dela ditt liv med mig!

Idag har varit en lång dag, började åttafemton imorse med två timmar spanska...En aning tröttsamt, och en dubbellektion med ekonomi efter det var ingen höjdare. Tur att vi jobbade så mycket med företagen så tiden gick fort! Vi har nu fördelat avdelningarna inom företaget, och jag blev utnämnd till ekonomi och inköpsansvarig av resten av gruppen. Hade inte mycket att säga till om där, men trivs bra med ekonomi och siffror, och tycker faktiskt att det är kul. Så kör för det, allt är ju på låssas ändå! Alex och Patric skulle ha hand om matsalen och baren, och Tess har hand om köket. Jag hoppar in där det behövs helt enkelt! Blir nog bra!

Avslutade skoldagen med lite "skojvetande" på serveringen, gick igenom ca 35 olika glasmodeller, och lika många olika bestick. Mycket jag visste, men även mycket jag inte hade koll på! Intressant och lärorikt! Imorgon har jag faktiskt ingen aning om vad vi har för lektioner, spanska och ekonomi vet jag i alla fall...Men måste nästan vara en lektion till, undrar vad det är? Får kolla på schemat sen...

Nu ska jag leka lite med Photoshop! Beroende-framkallande program, helt klart...I veka stunder skyller jag på Tobias som fixade det åt mig, men har bara mig själv att skylla...Bad ju honom att fixa det =)

Ha det bra ni få som läser!

Tjingeling

//Fiia

Kommentarer
Postat av: Morotskakan

Jag undrade var receptet på " mammas " morotskaka tog vägen, är ju nyfiken att smaka på den

2008-11-06 @ 12:52:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0