Helg igen

Nu är det äntligen helg igen, veckan har gått otroligt fort! Igår var vi ett gäng som träffades här hemma hos mig, bakade pizza, drack öl och cider och pratade strunt om allt och ingenting. Riktigt riktigt trevligt var det, vi får definitivt göra om det! Blev lite sent, så är lagom seg idag, men det var det värt...

Bordeaux-provet fick vi tillbaka redan igår, lyckades klämma till ett VG, men på Bourgogne-delen blir det nog inte mer än godkänt efter dom små rättningar vi gjorde tillsammans. Men är klart nöjd ändå, med tanke på att Bourgogne är det svåraste vinområdet som finns...Ungefär! =) Spanskaprovet har jag ingen aning om hur det gick, det kommer visa sig...

Idag ska jag baka (har redan gjort degen, den står på jäsning nu) försöka mig på att plugga lite Alsace, vore skönt att få det avklarat. Är inte så mycket bara man väl sätter sig ner och börjar... Får se om jag orkar =)

Nej, ska hitta något att äta, har inte blivit någon frukost än...Drog mig ur sängen vid tio, duschade och diskade upp katastrofhögen med disk från igår, och satt degen, så det har inte blivit någon frukost än...Får se om jag hittar något gott, chips kvar från igår kanske? Nej, skojar bara, kan ärligt inte äta chips till frukost...då skulle jag nog spy...

Tjingeling!

//Fiia

Älskar dig finaste! Hade varit härligt att ha dig här igår...Eller gärna hela helgen! Saknar dig! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0