Fredagsmyskväll

Ikväll blir det mys med lite onyttigt att äta, och tv-tittande inlindad i en filt! Får se vad jag ska titta på bara, Idol eller Dobidoo?

Tog i alla fall tag i städandet till slut, disken blev diskad, tvätten tvättad (till och med två maskiner!) golvet dammsuget... Känner mig lite duktig i alla fall, trots energi-fall! Lagade lite mat, blev riktigt stolt över resultatet, hemgjord gräddstuvad pytt-i-panna med stekta "sunny-side-up" ägg =) Gott som sjutton blev det! Tänk vad bra det kan vara att rensa kylskåpet ibland...

Nej, nu ska jag kura ner mig i soffan, blev ett kort inlägg det här!

Tjingeling,

//Fiia

Kärlek är som en blomma, den måste vårdas för att fortsätta leva <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0