En skolvecka kvar

Yes, en skolvecka kvar, sen praktik tre veckor, och sen äntligen juluppehåll! Jippie! Och under den tiden flyttar Älsklingen hit också. Livet är härligt!

Igår var jag hem till Alex en sväng och vi gick en promenad tillsammans, lika härligt väder som i fredags! Sen blev det the, gratisglass, och lite pluggande av Loire och Alsace. Tror att det mesta sitter, men får fortsätta tragla ett tag till...Sen ska Rhone in också, och det kan bli lagom roligt.... =S

Sov riktigt läänge idag, låg och drog mig ett tag, alltid lika skönt! Tyvärr vaknade man ju ensam, vilket var j*kligt tråkigt.. Men men, biter ihop och blickar framåt...

Har precis frostat av frysen, jävlar vad is det var i den! Men nu är vi lite energisnålare när isen försvunnit!

Nu ska jag ge mig ikast med pluggandet, wish me luck...

Tjingeling

//Fiia

Älskar dig finaste ♥♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0