081115 - Lördag

Nu är det lördag igen... Idag har jag varit till Alex och hämtat min cykel som David lånade i torsdags. När jag ändå var i stan, så passade jag på att storhandla på Ica Maxi. Mycket grönsaker blev det, samt lite färsk fisk, och keso. Köpte färsk lax, en del stoppade jag direkt i frysen, resten har jag gjort panerade fiskbiffar på. Helt ljuvliga blev dom! Så enkelt att göra, och mycket godare än all form av köpt panerad fisk. Gott gott!

För tillfället har jag fastnat framför tv:n, tv4 och Sex dagar och Sex nätter. Vet inte alls om den är bra, men lite lagom tidsfördriv är det!

Tjingeling!

//Fiia

En månad kvar. Skrämmande till viss del, men gud vad jag längtar! Älskar dig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0