Tisdag, Kryckor, Fika, Gossip Girl

Idag är det Tisdag och dagen har varit sisådär...Vaknade i morse och kunde knappt sätta ner foten, ont som fan! Fick plocka fram kryckorna, går så jäkla sagt att gå på hälen, och dessutom får jag sendrag hela tiden!
Åkte till skolan till åtta, skrev en utvärdering på religionen och Margareta bjöd på fika! Sen var skoldagen slut =S

Susann kom och hämtade mig (Tack!) så var hemma igen till tio... Har fixat färdigt mormors present så nu är den helt klar! Sen fixade jag till lite mat, blev faktiskt riktigt gott!

Har laddat hem dom 13 första avsnitten av Gossip Girl, och tittat på dom två första avsnitten...Än så länge verkar det vara en okej serie!

Imorgon ska vi till Rättvik med klassen och först bowla, sen äta lunch på Sjövillan! Kan bli trevligt, även fast jag nog får hoppa över bowlingen =( Kan ju knappt stå på foten, så hur ska det gå till? Får hoppas att jag är tillräckligt bra för att köra bil i alla fall! =P

Puss å kram!

/Fiia

Kärlek <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0