Saknar!

För drygt en timme sedan åkte kärleken iväg med tåget ifrån Borlänge, och jag saknar honom redan så enormt mycket! Blir så tomt när han åker härifrån, en stor del av mitt liv försvinner! Och dessutom vet jag inte när jag får träffa honom igen... =S

Helgen har varit mysigt underbar, med massor av olika upptåg!
I onsdags kom kärleken hit, och vi var upp till sjön för att kolla på brasan där. Det hade kunnat sluta i katastrof, men det behöver vi inte nämna här....=S
På torsdagen åkte vi med mor och Rauno till Tyllsnäs och hjälpte dom med det sista av veden, skönt att den är klar så tidigt i år! När jag någon gång i framtiden köper hus så ska jag INTE ha en vedeldad panna....!!
Senare på kvällen var vi på lydnadskurs med hundarna, och det går bättre och bättre!

Fredagen ägnades åt Rättviks marknad, dock bara några timmar mitt på dagen. Gick runt knektplatsen ett varv, köpte några filmer och lite godis, samt langos, och sen for vi hem! Var nästan som ett årsjubileum för oss, det var trots allt där allting började för drygt ett år sedan... <3
När vi kommit hem städade jag lite, och sen kikade vi på film, åt god mat, och umgicks med familjen!

I går var vi till mormor och hjälpte henne med allt möjligt hon ville ha hjälp med, åt lunch med henne, och sen for vi hem. Tvättade innehundarna, för Cindy tror att allt som luktar pyton ska man rulla sig i.... =S
Jag och Älsklingen fick sen sköta grillningen inför middagen (eller ja, Älsklingen grillade och jag hejade på =P  ) och sen avnjöts en ljuvlig middag till underhållning av Körslaget!

Dagen har ägnats åt lite allmänt pyssel, städat lite hundgårdar, borstat vinterpäls, städat bilen och en massa mer småtrams! =P Lite mys i solen hann vi med oxå.. <3

Nu sitter jag här själv igen, ska nog sätta på en riktigt sötsliskig kärleksfilm för att trösta mig själv lite...eller så blir det precis tvärtom...Visar sig..

Imorgon är en riktigt stor dag, Älsklingen och jag har då varit tillsammans i ett år! Hurra för oss! =D Måste bara säga att det varit det mest underbara och händelserika år jag någonsin haft! Trivs så oerhört bra ihop med honom, finare kille kan man inte få! Vad som än händer, mig blir du inte av med....! <3<3<3<3<3

Tjingeling!
/Fiia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0