Räknar ner...

...till studenten! Är inte långt kvar nu, kommer bli sjukt stressigt sista tiden! =S

Gårdagen spenderades först hemma, pysslade lite ute i solskenet, städade hundgårdar, planterade örtväxter och myste i solen. Vid fyra for jag till Leksand och hämtade upp Sara, och sen bar det av till Ejendals Arena och jobb!
2300 personer i varierande åldrar, från Nordens alla hörn, men samtliga tillhörande Clas Ohlsons anställda, samlades på företagets 90 års jubileum. Mat, underhållning och samvaro stod på programmet, och det fick dom med råge! Mycket slit och släp blev det, mycket tjat om "Dansa inte på borden, dom går sönder!!!!" , och en j*vla massa tomma ölflaskor =S
Middagen flöt riktigt bra faktiskt, 42 gäster hade jag och Magnus att ta hand om, och det tycker jag faktiskt att vi gjorde bra! Hade bord närmast scenen, där alla "höjdare" inom Clas Ohlson satt, så lite krav hade vi på oss!
Men det gick fett bra, som Magnus sa! =P

Efter middagen öppnade baren, och vi släpade bort alla bord för att få till ett dansgolv! Knökfullt med folk var det, och rätt runda under fötterna var dom också...fick ett och annat erbjudande om diverse saker...=P Men fick även massa credit för vårat arbete under kvällen! Kul att höra!

Som surprise artist hade dom hyrt in The Ark, så nu har man sett dom live också....Men han är gräsligt ful, Ola Salo alltså...Raka av dig skägget!! Men dom var bra, och dom drog med publiken!

Efter mycket plockande och sorterande av flaskor fick vi till slut åka hem, vid halv tre eller nått... Skjutsade hem Sara igen, och fick sällskap av Madde till Insjön.. tio över tre la jag huvudet på kudden och slockande direkt!

Fick sova till halv elva idag, vaknade lagom såsig i huvudet efter igår... Åt en snabb frukost och åkte till Borlänge med mor och syster sen! Hittade äntligen en studentklänning jag är riktigt nöjd med! Nu är det bara skorna som fattas....=S Det blir inte lätt.....

Vet inte vad jag ska tycka...Vill jag verkligen? Hur kommer det kännas???? Fan, allt är så svårt....

Nu ska jag plugga lite drinkar, allt sitter inte än.....Prov imorrn på 40 drinkar =S Rädda mig!!

Tjingeling!
/Fiia

Älskar dig mer än nånsin...Kom på mig själv att önska att du skulle finnas hemma och vänta på mig igår när jag åkte hem från jobbet...Istället finns du 18 mil längre bort...J*vla avstånd! Längtar massor tills vi ses igen!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0