Lika hopplöst förälskad nu som då...

Jaha, då har vi passerat mitten av arbetsveckan, och det är bara två dagar kvar! Eller tre i mitt fall, ska jobba på lördag så det blir bara en dag ledigt!

Igår var jag och mormor till Västerås och shoppade järnet =P Inte alls egentligen, inhandlade lite saker åt herrn i huset på Biltema, och sen blåste vi rakt genom stan till Ikea och gjorde slut på pengar där. Köpte en del ramar, ljus, glödlampor och lite småpyssel! Köpte även en hylla åt kärleken! När vi ätit lunch och handlat färdigt allt annat vi kom på så for vi ner till Enköping för att lämna hyllan hos Älsklingen. Blev verkligen ett kort besök, fikade bara, pratade lite strunt och sen for vi...  =(
Hade gärna stannat mycket längre, men mormor ville komma iväg hemåt... =S Sånt är livet...

Idag har jag haft en gåguidning, gick faktiskt över förväntan! Inte alls så nervöst som jag trodde det skulle bli, och kom nästan ihåg allt utantill...! Alltid nått!
Nu på kvällen har vi varit på lydnadskurs, och det gick kanonbra idag! Cindy skötte sig superbra (Kiila också!) och vi fick briljera lite med fritt följ på slutet =P Peter (ledaren) tyckte att alla skulle träna på det till nästa gång... =P

Imorrn har vi kvällsöppet på skolan, vet inte alls hur många gäster vi har, men blir nog rätt många...brukar bli det! Men men, inte så många skoldagar kvar nu! 19 stycken om jag inte minns fel...Eller 16 i mitt fall, kommer vara ledig minst tre dagar!

Nehepp, nu ska jag hitta på nått! Fortsätta prata i telefonen kanske....

Tjingeling!

//Fiia

"Lika hopplöst förälskad Nu som Då
Har samma glödande känslor
Det är bara så"

Älskar dig så sjukt mycket! <3<3<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0