Jag har lyckats igen...

Så nu hoppar jag runt på ett ben.... =S
Hade städat hundgårdar och skulle bara gå iväg med hinken, och för att undvika nässlorna skulle jag kliva på en spånplatta som låg där i gräset....Och i den spånplattan satt det tydligen en spik, som gick rakt upp i min fot! ONT!
jäkligt onödigt om man säger så...

Har städat en del sen jag kom hem idag, och sen varit ute hos hundarna ett bra tag...Skönt! (förutom avslutningen på utestunden....)

Nu ska jag nog bara hoppa in i duschen (på ett ben..) och skrubba mig ren! Sen är det sängen med huvudet före som gäller!

Tjingeling!

//Fiia

"I would do anything for love...."<3

Älskar dig så enormt mycket! Skulle behöva lite närhet nu i min ensamhet... <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0