Ikea imorrn då!

 Ja, imorron bär det av till Västerås och Ikea med mormor! Rauno ville att vi skulle handla på Biltema åt honom, så då fick det bli Västerås och inte Valbo den här gången! Ska inhandla lite småpyssel, får se vad det blir!

Idag har varit en lång dag, även fast skoldagen var kort. Började med hotell i morse, och med ett slutprov i den kursen...Så nu har jag avgjort betyget... =S
Sen kollade vi på en kort film om cognac på drycken som vi fick ta tidigare, och sen var skoldagen slut!
Placerade mig på centralbibilioteket med en hög historieböcker om Leksands Noret och Norsgatan. Plitade ner en hel massa fakta om gamla byggnader, och gick sen på promenad för att se dom i verkligheten också! Lite häftigt vad mycket gamla hus som står överallt utan att man tänker på det! =P

Satt många timmar i solen och läste och bara njöt! Våren är verkligen här! Så jäkla skönt!

Idag har även jag och Älsklingen varit tillsammans i ett år, vem kunde tro det när jag fick den första flörten för över ett år sedan? Vem kunde tro det när jag själv tvivlade och förnekade vad jag kände?
Jag är glad att jag tog mitt förnuft till fånga, och att jag vågade ta steget ut till ett första möte! Annars hade jag troligtvis inte setat här idag och längtat som en tok efter mannen jag pratar i telefon med, eller ens skrivit detta blogginlägg...Ja, jag är helt enkelt glad att min underbara pojkvän skrev till mig den där dagen i Februari förra året, och att jag var klok nog att svara! Älskar dig så sjukt jäkla mycket, finns ingen så underbar som du! <3<3

Nej, nu ska jag sortera lite kort....

Tjingeling!

//Fiia

Kyss på munnen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0