Hem, packa om, åka igen =P

Ja, kom hem från Halmstad igår, efter två intensiva dagar! Totalt 16 timmar på tåg, en nästan sömnlös natt, och förhoppningsvis en givande intervju (kändes bra, men vad vet jag?), och nu har jag äntligen kommit hem igen. Vid elva rasade jag i säng, helt slut, och har sovit som en stock hela natten!
Skolan där nere verkar faktiskt himla bra - en massa kunskap som man absolut kommer att ha nytta av! Håller tummarna inför beskedet i juni, och sen får vi se om jag hamnar i Halmstad till hösten, eller hur livet ter sig annars...

Dagen idag har gått åt till att packa om igen, vid 17-tiden i eftermiddag åker jag till Norge med bonde-Malin (ja, hon som är med i Bonde söker "fru" ! ) ! Lite kul det där, ska pumpa henne på all information... =P
Ska dit på hundutställning, ska bli riktigt roligt att komma ut bland hundfolket igen, var ett tag sen sist! Ska ställa tre hundar åt henne, två vuxna å en juniorhanne...kan bli spännande, lillpojken har tydligen inte gått så mycket i koppel... =P Visar sig hur det går! Ska försöka komma ihåg att knäppa kort också, kameran är redan nerpackad, men det räcker ju inte...Får hoppas minnet och tiden är på min sida!

Nej, sista rycket med packningen, sen ska jag pyssla lite med mormors födelsedagspresent!

Tjingeling!!

//Fiia

Det var jäkligt nära att jag hoppade av i Västerås igår och åkte hem till dig! Om jag inte skulle åka bort idag så hade jag lugnt gjort det! Älskar dig så otroligt mycket! <3<3<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0