Har alldeles för mycket att göra...

...Så egentligen borde man inte unna sig nånting förrens allt man SKA göra är GJORT.... Men gör man det man borde??? Aldrig....Här väntas det till sista minuten innan man gör det man borde göra, och så stressgör man det, och så blir det bara pannkaka av det ändå (visst, pannkaka är gott, men var inte riktigt så jag menade...)

Idag har det varit en seg dag, med hål mitt på dan...Utdraget! Men satt och jobbade med broschyren till hotellet då (ja, faktiskt så gjorde jag det jag skulle göra! =P ) så nu är den helt klar, ska bara skriva ut den i färg och häfta ihop den! Faktiskt riktigt nöjd!

Efter många timmars traglande med tråkiga lektioner fick jag äntligen åka hem, och då tog jag en tur med hundarna och fyrhjulingen, riktgit skönt att komma ut!

Imorgon ska jag testa det sista på balklänningen, ska bli spännande! Hoppas att den fortfarande passar... =P

Nej, nu får det vara slut på datorande idag!

God Natt!

Älskar dig! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0