Halsont =S

Har så jäkla ont i halsen, slemmigt å dant....Kan knappt svälja! =S Skjut mig någon...

Jaha, helgen är över, och måndagen är här...*suck* Men kort skolvecka denna vecka, bara idag och imorrn, sen är jag ledig...Ska till Halmstad tidigt på onsdag morgon, och kommer hem sent på torsdag...Sen blir det Norge och Svullrya på fredag, och kommer hem därifrån på söndag...Full rulle!!

Inte mycket tid kvar till studenten nu, börjar närma sig med stormsteg...
Så här ser mina sista veckor ut... Inte för att ni behöver veta vad jag ska syssla med dom sista veckorna, utan mest för att jag själv ska få lite koll på vad jag har kvar att göra!
Vecka 21 (alltså denna vecka....)
Måndag Hemprov i naturkunskap för att väga upp till ett högre betyg, Kulturuppgift på hotellen
Tisdag Packa som en tok
Onsdag Åka till Halmstad 08,08 Framme 16,00 =S
Torsdag Intervju på IBR 09,15, sen hemresa 14,58 Hemma 22,47 =S
Fredag Packa om för att åka till Norge med Malin
Lördag Hundutställning i Norge
Söndag Hem från Norge, Mors dag

Vecka 22
Måndag
Redovisning kulturuppgiften
Tisdag Troligtvis prov på religionen, Islam
Onsdag Lunch med Hr- 3orna och Anneli
Torsdag
Fredag
Lediga från skolan, Intervju på Scott, Orsa 09,00
Lördag
Söndag

Vecka 23
Måndag
Studentfotboll, Solspray, Hämta balklänningen
Tisdag Frisören, Bal
Onsdag Studentgala, lämmna balklänningen
Torsdag STUDENTEN =D Vårpartaj med släkt och vänner!
Fredag Sveriges Nationaldag

Oohh, kommer vara helt slut efter det här!! Det kommer gå så jäkla fort fram till studenten, så kommer nog inte hinna med hälften av vad man vill... =S

Sen om man ser ännu lite längre fram så är det självklart Greklandsresan med Älsklingen som står högst upp på "att-längta-till-listan"! Längtar massor tills dess, allra helst när man sitter å planerar en massa, och tittar på vad som finns att göra där osv...Mys!

Nu ska jag försöka göra nå vettigt, inte sitta här å sega...Kanske finns nått skolarbete man kan göra!

Tjingeling!

Älskar dig enormt mycket, och det hoppas jag att du vet! Även fast jag kan vara tjatig ibland...KYSSAR!

//Fiia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0