Färdigpackad inför den låånga resan...

Imorgon bär det av då, mot Halmstad för ca ett dygns vistelse... Åker vid åtta i morron bitti, är framme vid fyra, sen åker jag hem igen vid tre på torsdag och är hemma vid elva... =S

Men men...hoppas bara att jag fått med mig allt jag behöver ha, är inte så mycket dock...Bara datorn, necessären och lunchen som ska packas ner!

Blir en trög resa, åtta timmar totalt....Tur att jag har datorn, och laddade upp med en ny bok innan jag åkte hem idag också...får se hur långt den räcker =P

Hem och vända på torsdag sen i stort sett, på fredan drar jag till norge med malin och vovvarna =P Ska bli skoj, hoppas bara på fint väder, och att den envisa förkylningen jag dragit på mig försvinner...Hostan är förjävlig...=S

Nej, nu ska jag stänga ner datorn och egentligen borde jag sova redan nu....Men ska prata lite mer med finaste! <3

Tjingeling!

/Fiia

Älskar dig <3<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0