En lugn fredag kväll...

...ja, lugn har den varit, och det har faktiskt varit riktit skönt! Skulle egentligen åkt på kubbturnering med Hotell och Restaurangprogrammet ikväll, men orkade inte släpa mig dit =P Blev en hemmamyskväll med familjen istället!

Idag har jag varit några timmar i köket och lagat scampi, sen har jag spenderat två timmar på Siljan i en kanot! Riktigt trevligt faktiskt! Lite färg på axlarna har jag fått också...

Sen har jag bakat tårta också, L-G och Solan kom hit och bastade, och L-G fyllde år...Så chokladtårta blev det! Riktigt gott med hallon till =P

Imorgon är det jobba som gäller, från klockan fem och framåt! 2300 gäster ska ha tre rätter med tillhörande dryck....*SUCK* Men men, jobb är jobb, och det ger en del pengar! Och pengar går ju alltid åt...! Konstigt nog...

Får se när vi kommer därifrån, har satt upp mig på att jobba tills dansen är slut - ca klockan 02,00...Hemma till 3 kanske? Får se om Nettan blir kvar så länge, lovade att skjutsa hem henne om det behövdes...Det visar sig!

Nu ska jag vara social! Tjingeling!

//Fiia

Och ja, jag skulle kunna säga det hur många gånger som helst....Önskar j*vligt mycket att jag låg i din säng just nu! Mer än du nånsin kan tänka dig.... Älskar dig <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0