Det börjar närma sig...

Ja, dagarna går jäkligt fort nu!

Idag hade vi en kort lektion i morse, sen for vi till Rättvik med en del av klassen (den större delen hoppade av, tråkmånsar! Vi hade jättekul! ) för att först bowla, och sen äta lunch på Sjövillan! Jag trodde inte att jag skulle kunna bowla, pga foten, men jag testade, och det funkade någorlunda...Inga toppserier, men det kan jag heller inte kräva av kroppen vid ett sånt här läge...! Nöjd ändå!

For till Sjövillan sen, för en mycket god lunch! Åt pasta - en riktig höjdare faktiskt! Lunchen avslutades med trevlig "fika"stund på terassen, med solen gassande över oss! Härligt!

Åkte tillbaka till Leksand, för att avsluta tre års idrottslektioner med en sista brännbollsturnering mellan HR3-klasserna!
Ruskigt jämt var det - trots att det andra laget var 3 fler än oss, och jag dessutom slog - utan att springa! Det slutade helt oavgjort, 42-42!

Hämtade upp mor i Tällberg, för jag snodde bilen i morse, å hon ville också hem =P
Sen har jag bara chillat omkring och tagit det lugnt! Tini skulle ringt mig nu på kvällen, men än har det inte tjingat till i telefonen...hon har säkert glömt bort det, snurrig som hon är... =P

Imorgon ska vi inventera förråden på Gästis - räkna alla sockerbitar eller nått sånt =P

Tjingeling!

Kärlek, en känsla man sällan glömmer <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0