Borde egentligen...

...inte sitta här och skriva, utan istället sova... Men har hänt en del i helgen, så tänkte jag skulle uppdatera lite innan jag släcker ner datorn!

I fredags packade jag upp en väska, och packade ner i en annan väska =P Var till kusin Jess och firade hennes födelsedag, sen kom Malin och hämtade upp mig! Efter x antal timmars bilåkande, stopp i Torsby för kvällsmat mm, så kom vi fram till Svullrya (någonstans i Norge... )
Lyssnade lite på ett föredrag av Karsten, "minglade" med lite hundfolk, och sen drog vi iväg för att hitta en campingplats! Hittade ett ställe som såg bra ut, hann lagom rasta hundarna, slå upp tältet och krypa in så började det åska och ösregna! En jäkla Tur!

Vaknade 05,45 på lördag morron, för då tyckte hennes majstät alexandra att hon skulle ut och rastas. Drog oss till strax efter sex, men sen fanns det ingen återvändo!

Utställningen gick relativt bra för vår del, största överraskningen var juniorhannen Blixten som slog alla förväntningar! Besvikelsen var det missade certet på Sirius, men det får helt enkelt tas någon annan gång =S

Kom hem vid halv tio tiden i går kväll, försökte titta lite på Eurovision, men höll på att somna...Ringde kärleken, men blev samma sak där, väääldigt tunga ögonlock...Deckade strax efter elva, helt utslagen!

Idag har vi varit till mormor på morsdagsfika, sen har jag klippt gräset och hjälpt syrran att bygga agilitybana! Jäklar vad Kiila tycker det är kul att busa runt på banan =D

Nu i kväll har jag enbart slappat, och pratat med älsklingen! Längtar som fan efter dig! <3

Nej, kudden kallar!

Tjingeling, sov gott!
//Fiia

Du anar inte hur mycket jag saknar dig! Önskar vi kunde åka iväg utomlands NU! men det börjar närma sig i alla fall... =P Kyssar på munnen, Älskar dig tokmycket! <3<3<3<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0