Balklänning =P

Ikväll har jag varit och testat det sista inför balen! Var inte mycket som behövdes göras på klänningen, den skulle bara fållas lite...Nice! Slänger in en liten bild här nedanför... =P
 

Har gjort färdigt en massa skolarbeten idag också, så nu känner jag lite mindre panik =S Bussresan är i alla fall inlämnad nu, och broschyren ska bara skrivas ut och sättas ihop! SKÖNT! Det enda som är kvar den här veckan nu är prov i Fiskkunskap imorron...Hoppas det är lätt =D

Annars är livet rätt lugnt, har slängt iväg en massa ansökningar på posten idag, så får se vad det blir av dom... Vem vet var jag hamnar i höst?? Ska ju ner till Halmstad nästa vecka dessutom, så det är lite mycket nu...

Tänker en massa, om saker som är helt onödiga att tänka på...Och som jag dessutom inte kan göra något åt nu, eller ens behöver lägga energi på att tänka på precis just nu. Men inte hjälper det att veta det?? Life is not easy...

Kyss på munnen!

Tjingleling!
//Fiia

<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0