Våffeldagen!

Jaja, jag vet att våffeldagen inte är förrens imorgon! Men jag, mormor, Jessika och Susann tjuvstartar redan idag, för mormor åker bort imorrn! Ska upp dit lite senare i eftermiddag och äta! Trevligt!

Kom hem från jobbet vid elva tiden igår kväll, och sen pratade jag en stund med kärleken. Sov som en stock, och vaknade när mormor ringde vid tio. La mig i sängen igen, å slocknade...Vaknade kvart i tolv av att katten ville ha mat =P Haha, längesen jag verkligen sov så länge!
Men skönt var det!

Borde pallra mig ut i solen, är nollgradigt ute, och strålande sol! Kanske blir en promenad innan jag far iväg..

Men men, dags att fortsätta äta frukost =P

Tjingeling!

//Fiia

Och ja, jag tjatar om det hela tiden..Men du är absolut bäst! Älskar dig så otroligt mycket!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0