Sista natten i Enköping...

Ja, imorgon bär det av upp till Dalarna igen. Har inte varit däruppe på fyra veckor, så det ska bli spännande att komma hem igen. Har fått tillbaka en av hundarna vi sålde, så ska bli roligt att träffa honom igen. Sen har man ju inte träffat familjen på länge heller... =S

Men det kommer bli ovant att åka ifrån Älsklingen, och att inte ha honom runt sig. Att vakna varje morgon med den man älskar bredvid sig är oslagbart, och när man gjort det i fyra veckors tid så blir det nog väldigt ovant när det inte är så längre...

Blir hemma några dagar, och sen drar familjen iväg till Kiruna, och jag blir kvar hemma...Kommer att fly upp till koppången över helgen, och idka lite friluftsliv =P Ska bil skönt att komma ut och träffa alla gamla rävar inom sporten jag lämnat... Och se efter att allt sköts som det ska =P Ska ju vara funktionär, vilket jag inte brukar vara...Har alltid varit den som stått på starlinjen och nervat, nu ska jag helt plötsligt stå bredvid istället =S Känns konstigt!
Men det blir nog kul! Får nog Cindy med mig upp, och det kan bli riktigt mysigt att få ha henne för mig själv ett tag!

Nej, nu ska jag se om resultaten från Vm kommit ut...väntar med spänning!

Oj, glömde ju berätta att vi varit i Stockholm idag, jag och kärleken! Såg Deep Sea på Cosmonova, sen en sväng in till stan för lite shopping (snarare älsklingen som shoppade, jag hittade ingenting) sen mötte vi upp med Tobias bror och syster för en massa mat på nån restaurang.. Himla god mat, men riktigt usel service! Aja! Mätt blev man i alla fall!

Kom hem för en stund sen efter en lite längre promenad, och nu blir det ryggläge resten av kvällen!

Ha det gött allihopa!

//Fiia

Älskar dig! <3<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0