Lördag kväll...

Sitter på jobbet och har sååå himla tråkigt! Jättelite folk på hotellet, och minimalt att göra just nu...Fick en lååång lista av Helén att beta av, och har gjort alla punkter utom en, som jag tänker ta om en stund...

Mor och resten av familjen dök upp igår (eller imorse om man ska vara helt korrekt) vid 03,50 tiden, och kom väl i säng vid 4,30 eller nått sånt...Lagom seg imorse! Tog mig i alla fall ur sängen vid halv tio, åt frukost, hjälpte mamma att packa upp lite, och sen for jag till jobbet. Sen dess har tiden gått riiiiktiiiigt jäkla lååååångsaaaamt =S

Men men...Imorgon kommer bli en riktig slappar dag, eventuellt kommer det nån slädspekulant, men annars ska jag inte göra nånting! På sin höjd hålla i en bok och ligga på rygg i sängen! =P
Och äta någon riktigt god mat imorrn kväll med familjen! Ska försöka hitta på recept på choklad och ädelostganache...Låter himla intressant som smakkombination! Måste testas!

Nä, nu lär jag hitta på nått så tiden går lite fortare! Åtminstone gå upp till restaurangen och snacka skit ett tag... =P
Ska möblera konferenslokaler, men det orkar jag inte riktigt än...

Tjingeling!

Kyss på finaste! Dyker nog upp hos dig nästa helg! =D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0