Kurrande katt...

Katten ligger helt utslagen bredvid mig i sängen och kurrar som bara den...Undrar vad kurrandet betyder? Om det nu betyder något... =P

Idag har varit en latdag, har varit till mormor och vräkt i mig en massa våfflor, och sen har jag tittat på film...Sov ju så pass länge, så blev inte mycket gjort innan jag åkte till mormor...

Goda våfflor var det i alla fall, och Cindy fick leka av sig med Kicki. Trevligt var det!

Nej, nu ska jag borsta tänderna och prata mer med Älsklingen!

Tjingeling!

//Fiia

Kommentarer
Postat av: Mingla ♥

Är du duktig på bloggdesign? Hade behövt lite hjälp i så fall :)

2008-03-24 @ 22:05:38
URL: http://heymingla.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0